Hååååårt

Hehe. Sitter fortf med bara en t-shirt på mig. Har inte duschat än. Kanske är dags för det? Eh. Har iaf borstat tänderna. Och ätit lunch, duktig va? Eh, yes. In english.

Upptäckte för att tag sedan en spindel, spider in english, i taket i våran trapp här hemma. Den var rätt så liten (jävligt stor i mina ögon dock). Så jag bestämde mig för att döda den. Hade nämligen haft span på den redan igår, men tappade bort den efter ett tag. Så nu när den vågade sig ut igen så tänkte jag att jag skulle ta chansen. Chansen att döda den alltså. Mörda en spindel.

Jag tar fram en pall (är lite kort i rocken så behövde en pall för att nå upp). Detta betyder att jag hamnade jävligt nära den där äckliga saken. Jag hade flugsmällaren i högsta hugg. Stod och stirrade ut den jäveln riktigt länge. Tänkte för mig själv: Skärp dig Emmi, vad ska en liten spindel kunna göra? Sen hör jag min andra röst: Den skulle kunna hoppa på dig! Ja, jag är lite psykiskt störd när det kommer till spindlar. Finns ingen större skräck.

Men iaf, åter till dödandet. Jag beslöt mig för att samla allt mod jag hade och förde sakta flugsmällaren upp mot taket, ett steg närmare döden för den lilla jäkeln. Nu jävlar. Nu ska jag mörda en äcklig liten horspindel. MEN DÅ BÖRJAR DEN RÖRA PÅ SIG DET LILLA ÄCKLET! Jag skriiiiker allt vad jag har, och då menar jag verkligen allt vad jag har, typ 10 000 decibel, hoppar ner från pallen, kastar flugsmällaren åt helvete och kutar ner för trappan det snabbaste jag kan och står och hoppar och skriker som en jävla galning.

Spindelskräck? Aldrig.

/ Ems.

Some sexy shit
Jag har bajsat: LÄMP-Majsaaaaaan

HAHAHAHAHAHAHA ;D Du är så jääääääääävla bra EMMI! ;D Din jäävla LÄMP :D :D Hihihi Fulla like los kastrullos toniht! Ni har lite att ta igen bitcheees om vi säger så! fÖR Viper-Majsan är reeeeeeeedan på GGG! ;D PEACE xD

2008-06-03 @ 13:49:53
Jag har bajsat: Gallanbrallan

HAHAHAHAHHAHAHAHAHAHA xD Go LÄMP-MAJSAN! Yeeeeeeeeeah, fyfaaaaaaan vad vi ska röja asset av allaaaaaaa wohooooooo ;) myyyyy, får vi se en repris av inatt eller xD hahahahahahahaha lämp-majsan :D:D:D:D

2008-06-03 @ 13:53:57
Come and get me: http://gallanbrallan.blogg.se/
Jag har bajsat: LÄMP-Majsaaaaaan

HAHAHAHAHAHA ;D Klaaaaaaaaart det blir repris!!! Är man lämp så är maaan! ;D HAHAHAHAHHAHAHHAHAHHAHAHAHA Har bara ett krav, att han är RIK! Då slipper vi ju råna en bank sen ;) HAHA :D ;D

2008-06-03 @ 13:56:40
Jag har bajsat: Gallanbrallan

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAAHAHAHA! Klockers majsaaaaaaaaan - kööööööööör bara!!!!! ;)

2008-06-03 @ 14:32:51
Come and get me: http://gallanbrallan.blogg.se/
Jag har bajsat: Gallanbrallan

haha Emmi du e ju rolig jag dödade spindeln på 1 sekund:P

2008-06-03 @ 17:12:24
Come and get me: http://gallanbrallan.blogg.se/
Jag har bajsat: Gallanbrallan

haha du har skrivit från mig bell :p

2008-06-04 @ 19:40:58
Come and get me: http://gallanbrallan.blogg.se/

Leave a comment bitch:

Give me your name, baby:
Remember me?

Your e-mailadress: (publiceras ej)


Din blogg, bitch:


What's on your mind, cutie?:

Bye sexy!
RSS 2.0