Här kommer den...

...efterlängtade uppdateringen om midsommaraftonen!

Som ni vet var jag, Sanera, Viper-Majsan och Moa hemma hos mig och förkrökade. Man brukar ju kanske inte supa sig dyngrak på förfesten, men vi är i en klass för sig. Skål hit och skål dit, ramsa hit och ramsa dit - och vips(!) så hade vi skålat och ramsat klart, iaf på förfesten ^^
Det var snack om att jag skulle ha mina röda skor på mig, , men jag beslöt mig - precis innan vi gick - för att ta mina ormskinnsmönstrade istället , det kanske inte syns så bra på bilderna, men båda skorna har rätt så hög klack, och jag var rätt så full = utmärkt kombination! Och nu till poängen med mitt (o)intressanta skoval - när Ems, Majsan & Moa skulle lämna festen (Sanera körde bortamatch och stannade kvar på några, eller för många, öl till) så säger Sanera: Jaha, tog du dina ormskinnsskor?
Ems: Men nej, jag tog ju de röda!
Sanera:
Jaha, då är det någon som har likadana ormskinn som dig :D
Ems: Jaha, vad roligt! *tar ormskinnsskorna och börjar sätta på mig de*
Sanera: Nej nej, Ems... Det där är inte dina, du har ju dina röda!
Ems: Meh nej, jag tog ju ormskinn, de har jag ju haft hela tiden!
Sanera: Jahaaaa...
Full som en kastrull?

När vi kommer till festen - vad är det första Majsan gör?
Jo, hon snor någons glasögon (alltid!)... Och det gjorde visst jag med (a)

Tre glasögonormar.

Sedan blir det lite knepigt. Ni som känner mig kanske vet varför. No tidsbegrepp on the fylla. Riktigt jobbigt ibland! Typ som när jag tror att jag är skitkorkad och ringer Dan på midsommar och säger att jag ska komma upp till honom (typ mitt i natten, när han har sin skönhetssömn - sorry!), och han säger: Okej, men ring när du är där nere så jag kan öppna genom porttelefonen. Och jag ringer upp en minut senare och säger att jag är framme - från mobilen. KORKAD! Bara det att det inte var en minut senare (mitt tidsbegrepp...). Dan hade tydligen suttit vaken och väntat på mig i över en halvtimme, innan jag ringde upp igen. Vad gjorde jag denna långa halvtimme, som för mig verkade vara en minut...? Det är en fråga jag aldrig kommer få svar på :D

En sista grej innan jag avrundar det här "lite skitlånga" inlägget; jag har ett jävla mystiskt blåmärke på knäet, liknar lite det jag hade från Elins student. Men det roliga är att jag inte minns att jag har ramlat den kvällen, förutom en gång, men det blåmärket jag fick då sitter på höften.... Och det ömmar på svanskotan. Det ska kännas att man lever!

/ Ems.

Some sexy shit
Jag har bajsat: sanera

vadå bortamatch (A)?

2008-06-24 @ 13:47:14
Jag har bajsat: Viper-Majsan

Hahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaha :D Kan inte sluta skratta ^^ Vilken kväll! Hahaha Fy faaaaan vad vi är bra! :D Seeeeeeeexy!!

2008-06-24 @ 16:32:06
Jag har bajsat: Viper-Majsan

Hahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaha :D Kan inte sluta skratta ^^ Vilken kväll! Hahaha Fy faaaaan vad vi är bra! :D Seeeeeeeexy!!

2008-06-24 @ 16:33:14
Jag har bajsat: Gallanbrallan

Hahahahahah yeah sexy ladies ;D

2008-06-24 @ 21:33:42
Come and get me: http://gallanbrallan.blogg.se/

Leave a comment bitch:

Give me your name, baby:
Remember me?

Your e-mailadress: (publiceras ej)


Din blogg, bitch:


What's on your mind, cutie?:

Bye sexy!
RSS 2.0