Herregud vad jobbigt...

Jag skojar inte. Detta är faktiskt inte ett skämt. Jag lovar.
Jag har ett stort jävla äckligt problem.
Det är riktigt stoooooort. Ett problem alltså. Som jag har.
Som jag egentligen inte vill ha. För det är rätt så jobbigt.
Föräldrarna klagar. Som satan. Det finns ingen plats för mitt problem.
Det finns ingen ekonomi för mitt problem. Helt allvarigt. Vad gör man?

Jag är kär. I tusentals, kanske miljontals, skor. Som jag förmodligen aldrig kommer äga.
Det finns ingen plats. Ingen plats för mitt kära beroende. Det är ett beroende.
Om jag inte hade mer vett skulle jag sälja allt jag har och köpt skor för pengarna, varenda krona.
Det är kört. Jag är olycklig. Jag får inte mina skor. Fuck... (a)



/ Ems.



Some sexy shit

Leave a comment bitch:

Give me your name, baby:
Remember me?

Your e-mailadress: (publiceras ej)


Din blogg, bitch:


What's on your mind, cutie?:

Bye sexy!
RSS 2.0