Igår & idag

Igår var vi på Lidingö och partade loss som satan och firade Elins student! Tack Elin för en underbar kväll och skitgod mat! Och självklart för åkturen och drickan ;) Riktigt kul hade vi, och Sanera hon var inte onykter - bara lite mindre nykter. Och sen var det ju Kenneth, eller Kalle, namnet verkade inte ha så stor betydelse bara hur stor..... eh ;) Sanera och Elin fick dessutom 500 kr var av någon snäll snubbe som förmodligen var på fyllan och vaknar väldigt fattig idag, haha! Just det, striptease hann vi med också, på självaste flaket ;)

Idag var det lilla Tuppins tur. Min kusin Robin tog studenten! Woho! Åh vad glad han var :) Skitmysigt och sitta där ute i Landfjärden och äta med hela släkten och några av hans vänner, men fyfan för alla jävla äckliga småkryp! Självklart ska min morsa som sitter brevid mig börja flaxa och skrika något om en spindel och då börjar jag skrika som en jävla idiot. Hela bordet tystnade - all eyes on me. Så går det när morsan flaxar iväg spindlar på mig (a) hehe...

Jag hoppas ni har det superkul ikväll, Robin! Sup inte så mycket, vill att du ska minnas din student ;) Och ta hand om din "bror" Patric nu! Haha, du lär nog få ta hand om Freddie och Hampus också, om jag känner erat lilla gäng rätt ;)

Ciao!
/ Ems.

Some sexy shit

Leave a comment bitch:

Give me your name, baby:
Remember me?

Your e-mailadress: (publiceras ej)


Din blogg, bitch:


What's on your mind, cutie?:

Bye sexy!
RSS 2.0