No more pain

Kan det vara sant? Jag har inte ont i halsen längre :D
Tre penicillintabletter senare och jag tror att jag är botad! Det är som vanligt...
Höll dessutom på att ta en överdos alvedon igår, men mamma skrämde mig med att det påverkar levern... Och den vill jag ju inte skada, ska ju förfan kunna dricka alkohol hela sommarn utan problem :D


Muuums!

Idag kommer besök hit ända från Borås. Min mors barndomsvän, rättare sagt.
Och vad jag har förstått så tar hon med sig sina två yngsta söner också. Skojigt!
Så ikväll blir det grillning här hemma på nya altanen!

Och just nu smsar jag med Sanera. Hon tänkte ta en powernap (på ca. 27 timmar).
Men den lilla mördarmopsen ska inte få sova. Jag är sällskapssjuk (a)
Lockar henne med lite brie så kanske hon kommer ;D

Och Danbanan - varför svarar du inte på sms? :O Hoppas det inte har hänt något!
Jag blir faktiskt orolig.

/ Ems.

Some sexy shit
Jag har bajsat: bini

Åh vad skönt gallllllyyy!! :D

Jag mår bra! hihi

2008-06-12 @ 16:34:01
Come and get me: http://killmesexy.blogg.se/
Jag har bajsat: Sanera

eeeeeeeh. det var 2 timmar (a)

2008-06-13 @ 17:20:35
Come and get me: http://swandras.blogg.se/

Leave a comment bitch:

Give me your name, baby:
Remember me?

Your e-mailadress: (publiceras ej)


Din blogg, bitch:


What's on your mind, cutie?:

Bye sexy!
RSS 2.0