Ohyeah sexy

Idag har det varit först en snabbis till Farsta C med Lisen-fisen och Sanera-mera, sedan vidare till staden. Sanera skulle bara byta en par skor, men det blev en del shopping också.

Efter det bar det hemåt, blev grekisk mat från Athena Kolgrill, mami's briljanta idé :D


Inne på restaurangen Athena Kolgrill i Hammarby Sjöstad.

På med lite "bus" och upp till Sanera för att sanera. Ja, städa alltså.
Hon har inte dammat sedan hon flyttade dit typ, och det syntes och kändes kan jag säga.
Tusen berg av skräp och onödiga "kan-komma-till-nytta-saker"...
Damm flög runt i hela rummet så näsborrarna blev igentäppta.
Ögonen sved. Ryggen gjorde ont (tungt att stå och hålla i den där skräp-påsen...)
Men hon gjorde ett bra jobb, lilla Sanera.
Lite sanerat blev det iaf ;) Så nu kan hon vara i sitt rum och känna ro & harmoni.
Inte jag dock, blir fortfarande lite stressad av alla saker hon sparar på...

Nae, nu är det snart läggdags. Upp i tid imorgon, tror jag ;)
Godnatt allesammans!
/ Ems.


Some sexy shit
Jag har bajsat: Michaela

Jennie hälsar tillbaka ! :) hoppas det är bra där hemma !

2008-06-20 @ 13:46:25
Come and get me: http://michaelastappe.blogg.se/
Jag har bajsat: sanera

HAHAHA. vadå jag kastade allt du ville ju! :D

2008-06-20 @ 13:49:38
Come and get me: http://swandras.blogg.se/

Leave a comment bitch:

Give me your name, baby:
Remember me?

Your e-mailadress: (publiceras ej)


Din blogg, bitch:


What's on your mind, cutie?:

Bye sexy!
RSS 2.0