Öööh

Har precis vaknat. Helt nyvaken alltså. Precis stigit upp ur sängen. Med pyjamasen på. Eller rättare sagt en t-shirt. Eh, intresseklubben antecknar. Såhär blir det om jag precis har vaknat. Helt nyvaken. Säkert en del stavfel. Men.

Känner mig redan helt stressad! Ska ta 17.03 tåget och möta pinglorna på tåget. Eh, jaha klockan var viss bara 10, knappt det. Sju timmar. Det hinner jag väl på? Sanera har smittat mig med sin seghet. Totalt. Eller kanske inte.

VAD SKA MAN HA PÅ SIIIIIIIIIIIIIG?

Man lever bara en gång (Sanera PÅ ett övergångställe i stan, på fyllan i helgen......):
Sanera: Det är inga bilar! Lalala...
Ems: MEN DET ÄR INGEN GRÖN GUBBE HELLER! *morr*
Inte leka med livet barn, vi vill ju kunna supa skallen av oss först ;) mihi



Hittat i utkorg på mobilen (sagt av Sanera):
- Segla bara. (kl 00.50 natten till den 11 maj)
Det roliga med detta var att hon egentligen skulle säga skeppa. Hon var full. Hihi.

Nej, nu är det såhääääääääääääääääär: Ems signar ut SLUT! Bitcheeeees!
Kommer kanske inte kunna svara på sms ikväll/natt när vi är på finskt vatten,
eftersom jag inte har så värst mycket pengar på mobiiiiiiiilen. Så bli inte rädda om jag inte svarar, jag super bara bort mina hjärnceller tillsammans med smth05, partyeliten ;) wohooo!

/ Ems.

Some sexy shit
Jag har bajsat: sanera

HAHAHHAAHAH SA JAG SEGLA xD? och dessutom är jag inte seg! :D tar bara god tid på mig :D

2008-06-03 @ 16:59:48
Come and get me: http://swandras.blogg.se/

Leave a comment bitch:

Give me your name, baby:
Remember me?

Your e-mailadress: (publiceras ej)


Din blogg, bitch:


What's on your mind, cutie?:

Bye sexy!
RSS 2.0