Såklart...

Min vanliga tur när det gäller sjukdomar...
Vaknade kl 5 imorse av att min hals typ hade blivit bortspräng med en atombomb. Gjorde så jävlaaa ont, så jag kunde fan inte sova. Var ju bara att pallra sig iväg till farbror (tant) doktorn.

Så... Var hos doktorn imorse. En jävla massa störiga småskitar i väntrummet. Jobbigt. Ems has no tålamod. Tant doktor frågade varför jag trodde att jag hade halsfluss och mitt svar blev: Eh, jag har jävligt ont och har vita prickar på halsmandlarna. Hon tittade en sekund. Sedan var det klart. Halsfluss. Fuuuuck! Åh, jag vill inte vara sjuk :( Det är så jävla tråkigt....

Skuttade iväg till centrum för att hämta ut min medicin, köpte en isglass. Och brie. Och solbullar. Och en kall latte. Men... Har ju ont i halsen, så det blev inte så mycket ätande. Hm... Kollade på film istället med lillsyrran, Beck - Enslingen. Rätt så bra. Och sen drog hon iväg till Farsta. Och jag får stanna hemma, är ju sjuk :'(

Tyck synd om mig (a) haha...
/ Ems.

Some sexy shit

Leave a comment bitch:

Give me your name, baby:
Remember me?

Your e-mailadress: (publiceras ej)


Din blogg, bitch:


What's on your mind, cutie?:

Bye sexy!
RSS 2.0