Sunday

Today it is Sunday. Bara så ni vet ;)
Sanera är fast ute på Dalarö. Surprise? Nej, hon lyckas med allt ;) haha!
Ems är skittrött, why? Ingen som vet. Tröööött. Som en jude...
Fan vad judigt. Eh. Idag? På jakt efter den perfekta sovkudden. Hoppas jag.

/ Ems.

Some sexy shit
Jag har bajsat: sanera

haha jag kom hem. hur jag kom & att jag slet som en jude hör inte till saken , att de tog as lång tid & att jag höll på att dö på cupen hör inte heller till saken. är ju hemma nu. men . jag vill dit......... :D

2008-06-29 @ 19:04:06
Come and get me: http://swandras.blogg.se/
Jag har bajsat: Anonym

jag har varit på dalarö

2008-06-29 @ 22:32:37

Leave a comment bitch:

Give me your name, baby:
Remember me?

Your e-mailadress: (publiceras ej)


Din blogg, bitch:


What's on your mind, cutie?:

Bye sexy!
RSS 2.0