Äventyr

Igår var Sanera och Ems på vilda äventyr! Vi irrade runt som två orkaner på jakt efter fest. Eller rättare sagt, vi hade såna problem med att bestämma oss för vilken fest vi skulle på, så vi gick hem igen. Eller var det kanske på grund av kylan som vi bestämde oss för att skita i att parta loss?

Låt mig beskriva våra outfits med ett citat by Sanera: Men nej, jag vill inte ha jeans, jag vill ha klänning, och den ska vara URRINGAD! Och ett citat by mig själv: Okej bra, för jag vill inte se slampig ut själv!

Var det kallt? Svar ja. Det var även ett antal människor som stannade upp, kollade på oss, och alla frågade samma sak: Är inte det där lite kallt? Och vi svarade (i kör): JO! (Så Milo, om du inte hade druckit så kunde du ju skjutsat oss, så hade vi sluppit frysa ihjäl och bli utfrågade 704 ggr).

Sanera och Ems tröttnade på att vela mellan fester, så de åkte till Vega B. Mums! Eller det var faktiskt inte så gott som jag trodde. Men gissa vilka vi träffade på där? Jo, farbror blå! Gissa om vi blev lite nervösa. (För er som missade inlägget om när vår dricka blev beslagtagen för någon helg sedan, så vill jag bara nämna att det inte var någon höjdare!) Som tur var ville de inte gå igenom våra väskor denna ggn, utan nöjde sig med att tränga sig i kön(!) Vi hämnades genom att kissa på allmän plats och lyckades slippa undan böter, moahaha ;)


Ems och Sanera på toaletten på tågperrongen(?). Lite dragna...

Just det, Sanera klarade testet ;) *stolt*
(Jag klarade mitt också, eller hur Sanera?!)

/ Ems.

Some sexy shit
Jag har bajsat: sanera

HAHAHAH! farbror blå gillsr oss damer om man citerar dom ;D
MEN AHHA! du kunde ju inte bli utsatt för ditt test din nöööööörd!!!!! ahahhahaha försöka smita undan va ;)?

2008-03-23 @ 17:14:55
Come and get me: http://swandras.blogg.se
Jag har bajsat: sanera

VILKEN JÄVLA BILD :o

2008-03-23 @ 20:08:12
Come and get me: http://swandras.blogg.se
Jag har bajsat: Marielle

(svar) aha okej =)
haft en bra dag?

2008-03-23 @ 22:32:30
Come and get me: http://mariellem.blogg.se
Jag har bajsat: Marielle

jarå =)

2008-03-23 @ 23:55:52
Come and get me: http://mariellem.blogg.se

Leave a comment bitch:

Give me your name, baby:
Remember me?

Your e-mailadress: (publiceras ej)


Din blogg, bitch:


What's on your mind, cutie?:

Bye sexy!
RSS 2.0