Bed time

Läggdags för min del. Är huuur trött som helst. Förstår bara inte varför, har inte gjort ett skit idag. Skulle egentligen ha tränat, men jag tror det var lika bra att jag inte gjorde det för jag hade varit totally dead då (a) Nu är jag bara half dead...

Nu ska jag ta mitt vattenglas och gå upp och lägga mig. Imorgon blir det ett jävla slit med projektarbetet, kom igen nu tjejer, vi måste kämpa! *Go, go, go!*

Haha, det märks att jag är trött... Brukar även blir rätt snuskig när jag är trött. (Sorry Kimmie).
Nu ska jag gå och drömma något snuskigt om Wentworth Miller. Är han het eller är han het?

image62

Godnatt, sweet dreams!
/ Ems.


Some sexy shit
Jag har bajsat: T`

Godmooorgooon =)

2008-03-05 @ 09:13:00
Come and get me: http://AINARIEL.BLOGG.SE
Jag har bajsat: Malin

haha okej :D ja som fan, det var verkligen as bra :D vad händer?

2008-03-05 @ 10:32:31
Come and get me: http://chakrat.blogg.se

Leave a comment bitch:

Give me your name, baby:
Remember me?

Your e-mailadress: (publiceras ej)


Din blogg, bitch:


What's on your mind, cutie?:

Bye sexy!
RSS 2.0