Godnatt igen

Dags att sova igen. Skönt! Lite jobbig dag, även fast jag hade sovmorgon, åt en bra frukost och så vidare. Inte hjälpte det mig, inte.

Sanera, "mördarmopsen"/TTS(telefonterrorsanera), tycker jag är desperat(?). Kanske ska skriva en liten kontaktannons här i bloggen och se om man får napp! Höhö, skämt åsido. Imorgon är det praktik igen, känns som om jag var där igår, men det ska bli kul. Kanske hinner svänga förbi in på Stadium där Mary är, vi brukar alltid ha en liten pratstund på lunchen, hihi.

Majsan fick höra ett skitbra tips, nämligen studentkryssning! Woho, in i dimman säger jag bara. Självklart att man ska med på den! Men det gäller att boka snabbt, hoppas det finns platser kvar ;) De måste ju bara ha med oss partypinglor, annars är det ingen riktig fest! Då blir det rosapantern tills jag spyr... haha!

image78

Oj, klockan är snart 23, gissa om någon kommer att vara trött imorgon? (a)
Godnatt! Jag kör en Sanera: Ems signar ut, slut!

/ Ems.

Some sexy shit
Jag har bajsat: sanera

du & jag kommer ju äga :D hihi vad sa vi minst 10 eller? *-)

2008-03-13 @ 23:00:53
Come and get me: http://swandras.blogg.se
Jag har bajsat: Melina

sv:tack! ha en bra fredag

2008-03-14 @ 14:51:53
Come and get me: http://mmelina.blogg.se
Jag har bajsat: Malin

oh okej =) vad för träning?

2008-03-14 @ 16:17:59
Come and get me: http://chakrat.blogg.se

Leave a comment bitch:

Give me your name, baby:
Remember me?

Your e-mailadress: (publiceras ej)


Din blogg, bitch:


What's on your mind, cutie?:

Bye sexy!
RSS 2.0