Onsdag (tror jag)

Nu när det är lov är det lite svårt att hålla reda på dagarna, vilket iofs är väldigt skönt (a) Fast jag brukar ha rätt bra koll eftersom jag lever mitt liv enligt tv-tablåerna (de flesta som känner mig anser det iaf). Idag t ex är det Grey's anatomy, Fråga Olle och Girls of the Playboy mansion som är markerade i min tv-tidning iaf!

Bara 3 dagar kvar till Saneras kändisfest! Wiho ;) Party party!
Men stackars Majsan har fått hjärnskakning :( Rackarns bananer! Hoppas hon är frisk tills festen, är ju inget riktigt party utan Viper-majsan inte ;)

Idag blir det nog stan som gäller, med Sanera dåra (om hon kan vakna någon jävla gång, själv var jag uppe med tuppen, nästan iaf ;D) Är påklädd och klar, borstade precis tänderna. Så nu tycker jag fan att hon ska upp ;) Men man ska inte väcka björnen som sover... (Dock skulle Sanera kunna väcka hela världen, så som hon jämt skriker och tjoar!) Moahaha (a)

/ Ems.

Some sexy shit
Jag har bajsat: Gallanbrallan

Hahahaha, Dan kommer du inte ihåg att du lovade det och att Sanera spelade in det på sin mobil i söndags hos Svullo? ;p

2008-03-26 @ 12:04:18
Come and get me: http://gallanbrallan.blogg.se
Jag har bajsat: Melina

svar:japp. :) ha en fortsatt bra dag. ska du göra nåt kul?

2008-03-26 @ 14:11:04
Come and get me: http://mmelina.blogg.se
Jag har bajsat: Dan

Haha Nej det kommer jag inte i håg..som sakt var jag ganksa dragen..;) Men det var ju säkert bara för att få henne och sluta att prata om det..:P

2008-03-26 @ 15:58:16
Jag har bajsat: emilie

jag har också svårt att hålla koll på dagarna ibland, men mest datumen haha ;) Hoppas du haft en bra dag! Puss puss

2008-03-26 @ 22:07:07
Come and get me: http://eemilies.blogg.se

Leave a comment bitch:

Give me your name, baby:
Remember me?

Your e-mailadress: (publiceras ej)


Din blogg, bitch:


What's on your mind, cutie?:

Bye sexy!
RSS 2.0