Tisdag

Idag är det tisdag. Inte var det lättare att gå upp för det. Och idag hade jag två personliga "väckare" (Mary & Danbanan) och min väckarklocka på mobilen, men var ju självklart lika trött för det... Idag i skolan var det mest snack om studentkryssningen den 13 april, hoppas vi kommer iväg på den! Wiho!

Ska snart till Katti och kolla på Gossip Girl :) Sanera har ju redan tvingat mig att tjuvtitta lite på dagens avsnitt på youtube, den lilla råttan ;) Men det verkar precis lika spännande som alla andra avsnitt!

Och jag kan bara inte sluta tänk på Prison Break! Säsongsstart 31 mars för alla som har missat det (kommer vara omöjligt att glömma bort detta, dvs om du fortsätter läsa min blogg). Åh, är helt beroende av den serien (längtar efter att få se Wentworth igen, det var ett tag sedan ;p) hihi!


Så jävla het!

Och Danbanan: Du ska fanimej komma på Saneras fest! Och utklädd ska du vara ;)

/ Ems.

Some sexy shit
Jag har bajsat: Dan

Men nu får du lugna ner dig gullet;)..Varför så viktigt med att jag kommer för:P

2008-03-18 @ 18:33:56
Jag har bajsat: Gina

Snygg design du har på din blogg :)

2008-03-18 @ 20:44:48
Come and get me: http://mosaikfjaril.blogg.se
Jag har bajsat: Anonym

Han är en riktigt snygg puding ;)

2008-03-19 @ 19:21:53
Come and get me: http://Blondis81.blogg.se
Jag har bajsat: Jenny

Han är hetast :D

2008-03-20 @ 18:37:27
Come and get me: http://medany.blogg.se

Leave a comment bitch:

Give me your name, baby:
Remember me?

Your e-mailadress: (publiceras ej)


Din blogg, bitch:


What's on your mind, cutie?:

Bye sexy!
RSS 2.0