Bells födelsedag

Igår var jag med Sanera och Bini ute hos Matilda på Dalarö, på äventyr. Jag och Bini flög runt som junk in the trunk där bak på firmabilen, bland sågar och mejslar och allt vad det nu var, just det - pizzakartonger också, mjukt och skönt ,haha. Men det är lugnt, Patric. Du kör ju så försiktigt! Eh, not.... Skallskador, benbrott och ryggskott, sjukan rakt av... Nej då, jag skojar bara (a) Vi överlevde! ;)



Hemåt gick det iaf rätt snabbt, inget junk in the trunk då. Dock höll vi nästan på att köra på ett rådjur (tänkte först skriva ren, men kom på sen att det heter rådjur hihi). Alltid ska det vara något, eller hur?

Ja, och nu är jag vaken igen, blev väckt kl 8. Jippi! Bara studsade ju upp ur sängen för jag blev så glad, eller inte... Skulle sjunga för min syster som fyller år idag - GRATTIS - men jag har sovit mindre än 4 timmar, så jag är inte sådär jättepigg. Men men, vi ska snart ut på shopping, wiho! Kommer väl stå där utanför och pressa tills dörrarna öppnar...

Kalas idag kl 15, kom och fika! Nej jag skojade bara, det är VIP-kalas, sorry suckers ;)

/ Ems.








Some sexy shit

Leave a comment bitch:

Give me your name, baby:
Remember me?

Your e-mailadress: (publiceras ej)


Din blogg, bitch:


What's on your mind, cutie?:

Bye sexy!
RSS 2.0