Blä

Matte B-nationella idag. Gick åt helvete.
Men fick sluta tidigt, och det var ju iaf positivt.
Det negativa med att sluta tidigt var dock att jag och väckar-Mary var tvungna att göra klart våra arbeten. Det tog sin lilla stund. Mycket jobbigt.
Men det positiva med det var att nu är det klart. No more uppsatser, bara prov. Skönt!
Fast det negativa med det var att jag kom på att jag har en rapport kvar att skriva....
VAFAAAAAAAAN DET TAR JU ALDRIG SLUUUUT!

Åter till pluggandet, har inget bättre för mig verkar det som.

/
Ems.

Some sexy shit
Jag har bajsat: Milooooooo

Mitt namn är Emelie, går sista året på gymnasiet, linjen Trainee/Handel. Jag är oftast en mycket glad och rolig person, men många har en uppfattning av att jag är lite kaxig ;) Gillar att umgås med mina vänner och att shoppa!

Översättning:

Mitt namn är Emelie, går sista året på gymnasiet (sista månaden menar hon väl), linjen Trainee/Handel. Jag är oftast en mycket glad och rolig person (beroende på när man väcker henne), men många har en uppfattning av att jag är lite kaxig (en bitch alltså) ;) Gillar att umgås med mina vänner och att shoppa (sex förkommer inte i mitt liv) !


Hihihihihi

2008-05-08 @ 23:10:35
Come and get me: http://milorad.blogg.se
Jag har bajsat: Gallanbrallan

Hahaha, bra tolkning ;)

2008-05-10 @ 11:02:47
Come and get me: http://gallanbrallan.blogg.se

Leave a comment bitch:

Give me your name, baby:
Remember me?

Your e-mailadress: (publiceras ej)


Din blogg, bitch:


What's on your mind, cutie?:

Bye sexy!
RSS 2.0