Dirty, sexy, money

Ligger och kollar på Dirty, sexy, money nu - riktigt bra serie! :D
Börjar dock bli lite sömnig och det blir inte bättre av att min syster håller på och ska brottas med mig, haha!

image127

Har i alla fall varit och hämtat min studentklänning idag, den blev jättesöt! Hihi (a)
Den är självklart vit, och så ska jag ha vita pumps till, det kommer blir skitsnyggt ;)
Har inte bestämt hur jag ska ha mitt hår än, det får vi se!
Den 29 maj smäller det! Iiiiiiih, inte långt kvar nu!

Nej, nu ska jag fortsätta kolla på tv. Hörs imorgon!
Godnatt allesammans!
/ Ems.

Some sexy shit
Jag har bajsat: bini

Hahaha det tror jag säkert! sötis!!!!!!
Gallatjio!

2008-05-15 @ 22:57:49
Come and get me: http://killmesexy.blogg.se

Leave a comment bitch:

Give me your name, baby:
Remember me?

Your e-mailadress: (publiceras ej)


Din blogg, bitch:


What's on your mind, cutie?:

Bye sexy!
RSS 2.0