Gårdagen

Gårdagens samtals ämnen:

Ute på söder:
Tre okända killar från Malmö kom fram och började snacka med oss...

Kille: *viskar i binis öra och pekar först på mig, sedan på Sanera*
Bini: Nej, alltså det är fasktiskt tvärtom.
Kille: Jaha! *förvånad*
Ems: Vadå?! *skitsur* Frågade du vem som hade störst tuttar eller?!
Killen: Hahaha, nej verkligen inte gumman *kram*
Ems: Ehhh...
Killarna går därifrån.
Bini: Han frågade om du var den onda och Sanera den goda...
Ems: Hahahahahahahahahahaha!
Sanera: *bitchblicken*

Inne på Viper room (världens sämsta studentskiva som vi lyckades komma in på):
Obs, bara massa nördar och tjockisar på denna skiva, måste varit ett bonde-gymnasium eller ngt..

Emmi: Asså han tror att han är jätteduktig på att dansa...
Bini: Men lägg av, han kanske har jättedåligt självförtroende..
Emmi: Men nej, han har ju slips!

På tåget:
Ems, Sanera och Bini sätter sig på tåget, Sanera tar av sig skorna och slänger upp fötterna på sätet.

Sanera: Alltså shit, mina fötter är helt svettiga, de typ simmar i skorna liksom!
Ems: Haha, i mina skor! (Sanera hade lånat de av mig)
Kille: *sitter brevid och försöker hålla sig för skratt*
Sanera: Guuud, de är helt svettiga, det lär ju stinka som fan!
Ems: *börjar garva när jag ser killen som inte längre kan hålla sig för skratt*
Sanera, till killen: Oj, nämen gud, alltså förlåt om det stinker men jag har sån jävla fotsvett så jag måste liksom ta av mig skorna, är det okej? Alltså förlåt om det luktar men mina fötter simmar liksom i mina skor!
Ems: *sitter och tjuter av garv, tårarna sprutar åt helvete och andningen har skeppat...*

På hemvägen (någon var sugen på lammkött):

Anonym E: Tänk om han är 92:a..?
Anonym B: Ja? Vad skulle han annars vara?
Anonym E: 91:a!?
Anonym B: Äh, hoppas han är 92:a...

/ Ems.

Some sexy shit
Jag har bajsat: Anonym

hahahahhah sanera deckade i ems kök . nästan iaf!

2008-05-17 @ 17:25:38

Leave a comment bitch:

Give me your name, baby:
Remember me?

Your e-mailadress: (publiceras ej)


Din blogg, bitch:


What's on your mind, cutie?:

Bye sexy!
RSS 2.0