Lösnaglar

Nu har jag precis ringt och bokat tid till den 28:e, på nagelsalongen i Haninge C. Jag, Mary och Majsan ska göra våra naglar samtidigt, hihi :D Gud vad jag längtar till studenten! Och vi kommer få springa ut först (a) Mihihi!


Bild: Professionail.

När vi fick reda på att vi skulle springa på utsidan av Huddingegymnasiet och inte på insidan så blev det ett jävla liv på oss, haha (a) Det blev snack om att vi skulle bli över-/förbisprungna av alla galna studenter som kommer springa ut bakom oss, så det är klart vi började klaga direkt ;) Det är ju att klaga som vår klass är känd för, så ingen blev ju direkt förvånad... Och självklart fick vi igenom vår idé med att ha ett litet mellanrum mellan varje klass som springer ut så att inga olyckor sker ;) haha!

/ Ems.

Some sexy shit
Jag har bajsat: T3

haha olyckor ? jag ska se till så de blir olyckor =)

2008-05-22 @ 16:52:31
Jag har bajsat: Gallanbrallan

nej förfan, det låter du bli! du ska då alltid förstöra din lilla vandal, men inte den dagen! då kommer tant emmi, och då blir det fan inte kul...

2008-05-22 @ 18:37:11

Leave a comment bitch:

Give me your name, baby:
Remember me?

Your e-mailadress: (publiceras ej)


Din blogg, bitch:


What's on your mind, cutie?:

Bye sexy!
RSS 2.0