MVG

Hihi, glömde ju berätta för er att jag fick MVG... I företagsekonomi! Typ svåraste kursen ever, och jag fick MVG, helt jävla oväntat! Så jävla glad :D

Sitter just nu och kollar på DSM (Dirty Sexy Money), riktigt bra serie, men det har jag ju sagt ett par tusen ggr nu... Passade på att spraya mig med lite brun-utan-sol nyss också, tror det är dags att skrubba lite för det börjar se jävligt ojämnt ut xD

Imorgon är sista dagen på min praktikplats, jätteskönt! Men lite tråkigt också såklart :)
Efter det ska jag handla present med min mor, till min lillasyster Bell som fyller år på lördag ;)

Nej, nu ska jag göra mig iordning för att sussa. Det blir läggdags tidigt idag, är så himla trött. Somnade faktiskt i soffan i eftermiddags, det händer mig nästan aldrig! Usch, hatar att sova på dagen... Men men, godnatt!

/ Ems.

Some sexy shit

Leave a comment bitch:

Give me your name, baby:
Remember me?

Your e-mailadress: (publiceras ej)


Din blogg, bitch:


What's on your mind, cutie?:

Bye sexy!
RSS 2.0