Onsdag

Usch, så jäkla jobbigt att gå upp imorse. Men jag lyckades iaf tillslut.
Upp och iväg mot skolan, som jag älskar så jävla mycket, och min favoritlektion direkt på morgonen; Religion. Kan det bli värre? I don't think so. In english.

Aja, dagen gick skitlångsamt. Trodde aldrig jag skulle få åka hem. Åkte till farsta centrum direkt efter skolan och handlade present till Katti (och ett par örhängen till mig själv, hihi). Ska hem till henne på fredag på tjejmiddag (hon fyller egentligen år på lördag, så glöm inte att gratta henne!), ska bli mysigt :)

image121
Ems & Katti, utklädda på Halloween.

Skulle egentligen till Tanto idag med Sanera & Bini, men nu blev det inte så :(
Dumma väder som förstör våra planer! Morr...
Så nu blir det till att plugga till matte b nationella imorgon, fyfaaaan vad trist!
Snart är det över, inte långt kvar nu...

/ Ems.






Some sexy shit
Jag har bajsat: sanera

mina 2 älsklings bitchar på samma bild :)

2008-05-07 @ 16:43:05
Come and get me: http://swandras.blogg.se
Jag har bajsat: t3

jag vafan i tanto idag. du skulle ha varot där!

2008-05-07 @ 17:25:47
Jag har bajsat: Gallanbrallan

Rackarns du! Hade det varit fint väder så :) Men nu var det ju tyvärr inte det, buhu :(

2008-05-07 @ 17:39:54
Come and get me: http://gallanbrallan.blogg.se

Leave a comment bitch:

Give me your name, baby:
Remember me?

Your e-mailadress: (publiceras ej)


Din blogg, bitch:


What's on your mind, cutie?:

Bye sexy!
RSS 2.0