Pain

Sanera mera! Hon var JÄTTEDUKTIG!
Var helt bombis på att hon skulle börja gråta, men det gjorde hon icke!
Kempegrejt, älskling ;) Får väl se om jag klarar av att vara lika tuff när jag ska göra (a) haha!

image128
Åh, så fin den blev! Jag är inte bajare, men den här gillade jag iaf, bara för att den sitter på min lilla älskling som var så duktig idag :D Är så stolt (a)..

/ Ems.

Some sexy shit
Jag har bajsat: bini

Åh! Vilken vän du var som var med och stöttade henne. Själv satt jag i en bil och åt Mcflurry. Surprise!!!!!!!!!! hihihi

2008-05-16 @ 20:55:15
Come and get me: http://killmesexy.blogg.se
Jag har bajsat: conny

skulle ju va dif men ändå ;)

2008-05-16 @ 21:25:27
Jag har bajsat: sanera

DAMN vad snygg den äääääääär. :D:D:D jag har världens snyggaste rygg (a) ja dui trodde jag skulle dö;)?

2008-05-16 @ 21:56:12
Come and get me: http://swandras.blogg.se
Jag har bajsat: sanera

jag vet att du trodde de ;)

2008-05-16 @ 23:12:21
Come and get me: http://swandras.blogg.se
Jag har bajsat: Gallaccio fanclub värmland

Trots att man är hammarbyare och att tatueringen var ruskigt snygg så kan den ju inte mätas med den ständigt glada & goa prinsessan Emelie! Hoppas din student blir minnesvärd och att du lyckas fixa körkortet under sommaren. Du vet ju vem du ska höra med om du behöver hjälp med körningen liksom..
> ME

2008-05-17 @ 00:56:39
Jag har bajsat: Gallaccio fanclub värmland

Och när det är ordnat så är det ju bara att du tar bilen och kommer hit helt enkelt..;)

Fram tills dess får man drömma, drömma och åter drömma..

2008-05-17 @ 00:58:38

Leave a comment bitch:

Give me your name, baby:
Remember me?

Your e-mailadress: (publiceras ej)


Din blogg, bitch:


What's on your mind, cutie?:

Bye sexy!
RSS 2.0