Redan lördag

Ems: Just det, det är ju coctail-tema på kattis studentskiva..
Sanera: Aha..?
Ems: Ja, alltså du vet väl vad det är?
Sanera: Men ja.. Eller vadå, ska jag klä ut mig till en drink?
Ems: HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA! *tårarna sprutar*

image123
Hon skulle ju kunna vara en lysande drink...?

Wiho, har varit på shopping idag! Trodde dagen skulle bli helt hemsk efter som vi skulle till bh-affären som alltid gör mig så ledsen. Men efter att Bell hade köpt det hon skulle så åkte vi till Farsta istället, och där shoppade vi massor! Hihi :D Bland annat köpte jag och Bell likadan bikini, smycken, en morsdagspresent till mamma och pappa handlade en tröja till sig.

Nej, nu ska jag gå ut i solen igen!

/ Ems.

Some sexy shit

Leave a comment bitch:

Give me your name, baby:
Remember me?

Your e-mailadress: (publiceras ej)


Din blogg, bitch:


What's on your mind, cutie?:

Bye sexy!
RSS 2.0