Smul

Good morning! In English. Ehhh.

JA! Bra morgon, wiho! Skuttade upp ur sängen (som vanligt! jag lovar...),
skitspännande att gå till skolan, man vet aldrig vad som händer för spännande saker där (nothing).
Ehhh, sprang ut till duschen, hoppade i kläderna, snabbt som attans!
Man vill ju inte missa en sekund av skolan, helst ska man ju vara där 7 timmar innan de öppnar och tälta, som Mysan brukar göra... Först in, sist ut - den kör vi alltid.

Ohyeah, är påväg till bussen, trallar i min egna lilla värld och pratar med mig själv (som vanligt, sanera har smittat mig) och plötsligt tänds en lampa (det var nu jag vaknade egentligen) - jag har glömt matkortet hemma. Men no time to run back just keep walking, just keep walking... Eh, in english. Står och väntar på bussen i 1 sek, hoppar på bussen, möter Mary på bussen i Trånkan (hon har bytt "väckar-hus" nu), är nästan i Farsta strand och då *PLING* - Ems har glömt sina papper till muntliga nationella idag! Ohyeah!

Sitter vid pappas data nu och äter smörgås. (Är hemma igen alltså, tog tåget tillbaka och skiter i första lektionen - oh no, jag missing the skola! In english). Kom på att han inte skulle bli så glad om jag smulade hans skrivbord (äter som en jude - sanera vet hur det är) så jag sopade ner allt på golvet. Det ser inte misstänksamt ut. Not. In english.

Jag är så jätteglad att jag har Sanera, för om jag inte hade henne så hade jag aldrig fått träffa Bini, sexy :D Och Hello Kitty såklart, som jag är lite smygkär i :$

Sanera & Bini.         Ems & Sanera.

Bini, varför är du så jäkla svår att få med på bild? Haha, satt och letade skitlänge men fick nöja mig med den där, tyvärr ser man ju inte ditt söta ansikte där :( Snygging!

Nae, upp och iväg! (Mot tvn...)
/ Ems.

Some sexy shit
Jag har bajsat: sanera

HAAHHAHAHAHAHHAAAAAAHAHA.. det känns som om jag skulle kunna ha skrivit detta inlägg ;) så många sanera influnser :D tur att jag har en effekt på någon iaf.
det är tur att jag har dig med ?!

2008-05-06 @ 08:40:20
Jag har bajsat: bini

ÅHhhh vad söt du är. jag blir alldeles rörd!!
:D

2008-05-06 @ 09:57:47
Come and get me: http://killmesexy.blogg.se

Leave a comment bitch:

Give me your name, baby:
Remember me?

Your e-mailadress: (publiceras ej)


Din blogg, bitch:


What's on your mind, cutie?:

Bye sexy!
RSS 2.0