Söndag

Fyfan, somnade 5 igår igen, jävla sms-terror... Kanske lite mitt fel också (a) ;)
Var så jääävla trött när jag vaknade imorse, och jag känner redan nu att jag kommer vara totaldöd imorgon när jag vaknar. Blääää!

Har ialla fall övningskört idag igen, duktigt va? Nu vill jag fan ha det där jävla körkortet!

image115

Har två prov imorgon, har jag pluggat till något av de? - Nej. Borde jag plugga? - Ja. Varför gör jag aldrig det jag borde? - Vet inte. Åh, jag vet ingenting längre, varför, varför, varför...?
Nej, aldrig tillbaka till det där. Aldrig.

Haha, hur fan ska jag orka med hela den här veckan i skolan? Är så jävla tröööööött!
Nej, nu ska jag kolla klart på Sanningens ögonblick, riktigt jävla sjukt program alltså, vad folk gör för pengar, fyfan...
Godnatt!
/ Ems.

Some sexy shit
Jag har bajsat: Anonym

Kan ju säga en sak.. Emelie... ''Emmy'' Du är inte den personen i verkligheten som du är på internet.. MOBBAD säger jag bara.. du borde akta dej om du ska fortsätta springa efter killar som har flickvänner..

2008-05-04 @ 22:29:00
Jag har bajsat: sanera

HAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHA DEN SOM INTE ENS VÅGA SÄGA SITT NAMN I KOMMENTAREN INNAN . HAHAHAHAHA SÄGER JAG BARA. väx upp förfan du vågar ju inte ens vara dig.

2008-05-04 @ 23:09:47
Come and get me: http://swandras.blogg.se
Jag har bajsat: REBECCA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

har ingen aning om hur man gör på den här sidan.. säger bara en sak.. va er själv era töntar.. ni vet va ja menar..

2008-05-04 @ 23:13:26
Jag har bajsat: sanera

hahahahahahhahahahahahahahah lilla gumman , nä förklara då? tycker vi är oss så jävla mycket agtt det inte finns. ngt du vill tillägga eller?

2008-05-04 @ 23:41:07
Come and get me: http://swandras.blogg.se

Leave a comment bitch:

Give me your name, baby:
Remember me?

Your e-mailadress: (publiceras ej)


Din blogg, bitch:


What's on your mind, cutie?:

Bye sexy!
RSS 2.0