Sovtajm

Fyfan vad trött jag är. Kommer somna. Snart. Blä...
Jag skulle behöva måla naglarna, men nej. Det är försent. Eller? Jo.
Även om jag skulle hinna skulle jag inte orka. Är för trött. Fyfan...

Har äntligen skrivit klart manuset till muntliga svenska nationella, som jag har imorgon. Raffsade ihop något på 10 min, frågan är hur bra det blev. Jag gissar på inte så bra. Ser inte fram emot imorgon. Inte alls.

Hoppas det är fint väder iaf. Då blir man på så glatt humör! Rimmar på smör. Kör. Bör. Hör. Kulör. Hahaha, skulle kunna hålla på hela natten, men kul ska vi inte ha!
Såhär kul ska vi ha:

image116

Good night, sleep tight ;)
/ Ems.


Some sexy shit
Jag har bajsat: bini

hahahah .. Sexgalning

2008-05-06 @ 02:26:11
Come and get me: http://killmesexy.blogg.se
Jag har bajsat: bini

Eh, det kom ju från rätt käft.. haha..:$

2008-05-06 @ 05:17:10
Come and get me: http://killmesexy.blogg.se

Leave a comment bitch:

Give me your name, baby:
Remember me?

Your e-mailadress: (publiceras ej)


Din blogg, bitch:


What's on your mind, cutie?:

Bye sexy!
RSS 2.0