Studentfotografering

Idag hade vi studentfotografering. Det gick bra, tror jag, haha!
Fotografen till mig: Jaha, ska du se sur ut nu också? *asbitchig*
Haha, såklart man börjar garva då... Iaf om man har sån dålig humor som jag har xD
Fick sluta runt 10, så jävla skönt! Men jobbigt att gå upp så tidigt och fixa sig...
På vägen hem köpte jag solbullar och sedan satte jag mig framför tvn och fikade med mig själv, och tittade på lite när stackars morfar kämpar på baksidan med vår altan, haha! Stackarn, han håller fortfarande på och sliter...

Kanske blir det en kryssning snart igen? Inget bestämt än, men vi får hoppas ;)



Imorgon blir nog också en kort dag i skolan, har ju ingenting att göra nu på lektionerna, så egentligen förstår jag inte vitsen med att gå till skolan nu de sista dagarna. STUDENTEN OM 8 DAGAR!!!

/ Ems.

Some sexy shit

Leave a comment bitch:

Give me your name, baby:
Remember me?

Your e-mailadress: (publiceras ej)


Din blogg, bitch:


What's on your mind, cutie?:

Bye sexy!
RSS 2.0