Sweet dreams

Läggdags! Japp, you heard me. In english. Dags att sussa, nanna, sova osv.
Ska bara gå ner och spotta ut tandkrämen som sväller i munnen (snuskvarning) på mig...

Sådär, ja! Tillbaks igen. Eh...

Har inget att skriva, så därför slänger jag upp en liten bild på min gode vän Sanera. Här är hon, i en helt vanlig vardags outfit, man kan ju tro att hon kommer direkt från Irak, men så är det icke. Hon är heller inte muslim, hon är bara lite knäpp :D
image126
Här har ni en av anledningarna till varför jag älskar henne så mycket :D Hon får mig alltid att skratta!

Godnatt!
/ Ems.

Some sexy shit
Jag har bajsat: sanera

HAHAHAHHAHAHAHHAHA!ååååh

2008-05-17 @ 17:21:24

Leave a comment bitch:

Give me your name, baby:
Remember me?

Your e-mailadress: (publiceras ej)


Din blogg, bitch:


What's on your mind, cutie?:

Bye sexy!
RSS 2.0