Tjenareeeeeee

Sitter just nu och äter frukost. Och tittar på när morfar bygger det sista på altanen. Snart klaaar, iiih! Fyfan vilket röj det kommer bli på torsdag. Känner på mig att det kommer bli liiiite mycket alkohol (a) Men det har väl aldrig skadat ;) hahaha! (Bara det inte blir en repris på nyår/nyårsdagen). Eller hur Sanera? HAHAHA! Eller nyårsdagen var rätt rolig faktiskt, iaf för min del xD Mycket skratt ;) Blir lite flamsig när jag är råbakis...

Och vill ni veta vad min mor lyckades med igår då, även fast det var morsdag, stackarn.
Det första hon gör på morgonen är att sortera tvätten i högar på badrumsgolvet, och när hon sedan ska hoppa in i duschen så slänger hon sina underkläder mot högen, men de hamnar istället i toaletten. Suck tänker hon, och ska ställa sig upp för att fiska upp de, och lämnar sedan vattenslangen i badkaret, vilket resulterar i att den vänder på sig och duschar ner hela badrummet...

Sedan åker hon till centrum för att handla lite mat. Samtidigt som hon håller koll på en bil som backar ska hon backa själv och lyckas backa in i en annan bil - krock. När hon kommit hem och ska skära upp brödet så skär hon sig i fingret, fast kniven träffade bara hennes nagel som tur var. Hur klantig får man bli egentligen? xD

Nae, min frukost var inte så god. Så nu ska jag gå och leta upp något annat att äta på, hihi.
See you later alligator, in a while crocodile ;)

/ Ems.

Some sexy shit

Leave a comment bitch:

Give me your name, baby:
Remember me?

Your e-mailadress: (publiceras ej)


Din blogg, bitch:


What's on your mind, cutie?:

Bye sexy!
RSS 2.0