Tröttis

Tror jag sov lite för länge inatt (a) Tio timmar ungefär... Enligt Sanera är det förstås inte nog, men för oss normala människor är det mer än tillräckligt ;)

Danbanan kom hit och kollade på tv imorse, och fick spö av mig... Sen åkte vi till farsta och mötte upp Beijer, sedan blev det Länna - i jakt på ett töntigt spel, mihi.

Åh jag är så sugen på att äta hela tiden, usch...
image110
Lite fruktsallad skulle ju inte sitta helt fel...

Nej, nu orkar jag inte sitta här nå mer.
/ Ems.

Some sexy shit
Jag har bajsat: bini

jaaa.. jag är typ DÖD.
jaaaaaaa. kom igen då kan vi glassa i sommar yeah!!!! ROADTRIP??? :D:D

2008-05-02 @ 18:41:53
Come and get me: http://killmesexy.blogg.se
Jag har bajsat: lisen

åh va god fruktsallad :)

2008-05-02 @ 23:09:34

Leave a comment bitch:

Give me your name, baby:
Remember me?

Your e-mailadress: (publiceras ej)


Din blogg, bitch:


What's on your mind, cutie?:

Bye sexy!
RSS 2.0