Ut på nya äventyr

Ännu ett nytt äventyr. Undrar hur denna kväll slutar, den kan ju sluta på vilket sätt som helst egentligen. Spännande, eller hur? Iaf när det är Sanera och Ems som är ute och busar! Moahaha, nu får ni allt se upp ;) Alltså för er som inte känner oss - äventyr = supa järnet!

Har som sagt haft kalas här idag för min käre syster som fyller år idag. Det var trevligt att få träffa hela släkten, fast får ju träffa de på torsdag igen, för då... TAR JAG STUDENTEN! Och då är våran altan färdig också, äntligen hihi! Kommer bli många sena sommarkvällar med alkoholhaltiga drinkar på den altanen kan jag berätta för er ;)

Nej, vi får höras senare ikväll. Eller kanske inte, det blir en överraskning, HAHA!
Gud vad jag är rolig :D

/ Ems.


Some sexy shit
Jag har bajsat: Michaela

STUDENTEN OM TRE FUCKING DAGAR :D:D:D

2008-05-26 @ 19:02:28
Come and get me: http://michaelastappe.blogg.se/

Leave a comment bitch:

Give me your name, baby:
Remember me?

Your e-mailadress: (publiceras ej)


Din blogg, bitch:


What's on your mind, cutie?:

Bye sexy!
RSS 2.0