Årets första snö i Sthlm!

I lördags var jag, Katti, Krille & Dan på bio. Vi såg Pineapple express, skiiiiitrolig!


Hahaha, så jävla bra xD

Och igår så kom första snön! (myyyy, du missade första snön!) Hihi skitmysigt!
Dan har fått spö av en tjej....
Krille också ;)

Ciao!
/ Ems.

Some sexy shit
Jag har bajsat: Laampen

Hahaha ooh no! Om ett par veckor ligger jag pa beachen och glassar med en drink i min hand och massa brunbranda snyggingar som star och viftar med palmblad och matar mig med vindruvor! DET DU! :D haha

Kan skicka bilder sa du far se! :)



Fast vi har redan haft sno, for ett par veckor sedan. Vi har redan haft ett par snobollskrig och gjort snoanglar! Tror det var pa gransen mellan Ryssland och Mongoliet det snoade som mest, sa ni ar ju faktiskt lite efter! ;) Haha



<3

2008-11-18 @ 06:05:11
Jag har bajsat: Gallanbrallan

Hahaha, yeah! Go majsan ;) Låter härligt!



Jaså :O Rackarns du! Men det är något speciellt med snö i Stockholm, majsan ;) Erkänn att du saknar det? (a) hihihi

2008-11-18 @ 07:41:00
Come and get me: http://gallanbrallan.blogg.se/
Jag har bajsat: Laaampen

Hahaha :D Skoja inte!

Eeh, vill du att jag ska vara arlig? Jag saknar det inte ett SKIT! :) Haha An iaf :P



2008-11-18 @ 12:41:58
Jag har bajsat: Gallanbrallan

Hahahaha.. men oss saknar du väl iaf? :D

2008-11-18 @ 17:13:37
Come and get me: http://gallanbrallan.blogg.se/

Leave a comment bitch:

Give me your name, baby:
Remember me?

Your e-mailadress: (publiceras ej)


Din blogg, bitch:


What's on your mind, cutie?:

Bye sexy!
RSS 2.0