Helt i onödan!

Nu ska ni få höra något otroligt!
Jag var uppe kl 7.00 imorse!!!! Eller okej, 7.06 gick jag upp...
Men fatta att jag var uppe då! Shit, världsrekord, nästan...

Och så gör jag mig iordning för att möta Mary på 8.50-bussen till Farsta,
vi skulle ju som sagt till Arbetsförmedlingen. MEN NEJ!
Då kan dumhuvudena (läs; JÄVLAFUCKINGIDIOTJÄVLAR!) inte ta emot
oss idag, för de har ingen ungdomshandläggare där... Jävla bullshit!
"Kom tillbaks på måndag..." IN MY ASS! Men är väl så illa tvungen. Skit. Skit. Skit.
Jag visste väl att det här var en dålig idé, kände det på mig.

Men men, det blev lite shopping i Farsta centrum istället.
En liten mysse (börjar ju bli snorkallt nu), och sedan lite julklappar,
man måste ju vara ute i god tid ;) Och Mary måste ha provat minst
tusen klänningar... Tillslut hittade damen en som passade hihi ;)

Sedan åkte Mary ifrån mig och då mötte jag upp Katti för en fika. Mys!
Nae, nu blir det till att slänga sig i soffan framför tvn och glo lite.
Tacos ikväll! Gooooooooooott....

/ Ems.

Some sexy shit

Leave a comment bitch:

Give me your name, baby:
Remember me?

Your e-mailadress: (publiceras ej)


Din blogg, bitch:


What's on your mind, cutie?:

Bye sexy!
RSS 2.0