Inte bara jag!

Marie Plosjö, bloggare, hudterapeut och modell

Hur ska du fira Halloween?
– Jag vet inte ännu faktiskt. Jag ska nog på en fest hemma hos
min kusin och sen kanske jag går vidare, för jag är bjuden till
någon Halloweenfest, men jag vet inte var faktiskt.

Vad ska/skulle du vilja klä ut dig till?
Något porrigt! Kanske något saddoliknande
med ögonmask, piska och hela köret.

Varför just porrigt?
– På Halloween kan man passa på att vara/se
provocerande ut utan att få för mycket skit för det.

Har du några sminktips inför Halloween?
– Ja! Lek och ta i. Mycket svart, blod och passa
på att vara dramatisk. Det är kul!

Hahaha, där ser ni! Inte bara jag som tycker att man ska passa på att se porrig ut på Halloween, när ingen kan säga något om det ;)

/ Slemmi.

Some sexy shit

Leave a comment bitch:

Give me your name, baby:
Remember me?

Your e-mailadress: (publiceras ej)


Din blogg, bitch:


What's on your mind, cutie?:

Bye sexy!
RSS 2.0