Jag har hittat ett jobb!

Självutnämnd hemmafru... hos Danbanan. Vare sig han vill eller inte.
För nu orkar jag inte leta jobb längre. Som sagt. (Börjar bli tjatigt).
Jobb, jobb, jobb. Neeeeee. Alltså...

Det är ju fest på lördag. Fekke, som Majsan säger.
Ja, ni vet Majsan - hon som är på upptäcktsfärd för att senare
landa i Australien (ett jävla bra tag!!). *Host* svikare *host*.

Vinet glöder i de fyllda glasen, åh från Australien...
*lalala*
Vilket rim.

Åter till fest. Det är ju det ordet vi gillar mest? Eller hur?!
Fan vad jag rimmar hela tiden, jag är ju grym.
På fekken, ja då ska man visa häcken!
Iaf enligt Sanera som klagar på att det jag vill klä ut mig till inte
är tillräckligt porrigt. Jag menar; om jag inte är tillräckligt porrig,
vem ska då vara det? Höhö. Det löser sig.

Over and out.
/ Slemmi.

Some sexy shit
Jag har bajsat: Michaela

Porrporrporr <3<3<3

2008-11-06 @ 18:33:33
Come and get me: http://michaelastappe.blogg.se/
Jag har bajsat: Katti

Ja det hoppas jag med, palla vara sjuk på lördag ;)

2008-11-06 @ 19:10:43
Come and get me: http://sweet_dreams.blogg.se/

Leave a comment bitch:

Give me your name, baby:
Remember me?

Your e-mailadress: (publiceras ej)


Din blogg, bitch:


What's on your mind, cutie?:

Bye sexy!
RSS 2.0