MYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYY



Lämpen, I miss you! Hoppas du har det bra!
Du ser lite trött och blek ut på bilden, får du verkligen i dig någon mat?
För er som inte vet så är Majsan kräsen, som mig... hihi!
Inte vilken mat som helst som får åka ner i våra magar!
Tummen upp sexy ;) Hoppas jag hör från dig snart!
Love you <3

/ Ems.

Some sexy shit
Jag har bajsat: Marai

Ja jag veet! Jag har tjatat på henne lite i dag igen men utan resultat! haha:) det är bra att hon har en som läser, det tog endå tid för mig att skriva det där inlägget.. haha!

2008-11-12 @ 21:44:07
Jag har bajsat: Laaaampen

Hahaha :D Seeexy! Vi har det prima :D

Ar i Chongqing nu pa G mot Shanghai.

Ja, vi ater typ hela tiden, kommer komma hem som ett sumo ;)

Nar kommer ni till australien da sexyy?

Miss u too babe! <3

2008-11-13 @ 10:31:14
Jag har bajsat: Gallanbrallan

Åååååh majsan! Bra att du äter :D Blir ju lite orolig här hemma, man ser ju aldrig någon bild på mat, bara massa vodka... ;) haha! Sexyyyy, vi kommer så fort vi samlat ihop tillräckligt med moneeeeey :D MISS YOU <3

2008-11-13 @ 11:46:24
Come and get me: http://bellsaan.blogg.se/
Jag har bajsat: sanera

vi börjar gå nU! :D



<3

2008-11-14 @ 18:23:56
Come and get me: http://swandras.blogg.se/
Jag har bajsat: Laaampen

Hahahahahahahahaha :D Later bra, da kanske ni kommer fram lagom tills att det ar dags att aka hem! ;) Hihi <3

2008-11-16 @ 07:11:00

Leave a comment bitch:

Give me your name, baby:
Remember me?

Your e-mailadress: (publiceras ej)


Din blogg, bitch:


What's on your mind, cutie?:

Bye sexy!
RSS 2.0