Öh...

Vad hände? Nyss var det lördag och sen blev det måndag?
Jag fattar ingenting. Snö? Jag fattar ingenting.

Blev iaf inget krogen i lördags, kanske tur det med tanke på alkoholförbrukningen för vissa ;) Jag drog från festen ganska tidigt, men till mitt försvar så var klockan över tolv iaf! Morsan var ju självklart kvar. Som Dan sa: Hon är värsta partypinglan ju! Japp. Det är hon.

Många körde på temat; full som en kastrull. Själv hade jag ju lite feber och försökte dansa till rockmusik. Inte riktigt min grej. Inte alls min grej. Rockskiten. Ta dig i arslet. Meeeen iaf... Det blev ju lyckat iaf. Tycker jag.

Ehm... Något mer som ni behöver bli uppdaterade om...?
  • Majsan säger att hon är med i 10 000 meters klubben!!!!
  • Och att hon har dansat på bardisken!!!!
  • Och glömt att använda sitt kit!!!! (Majsan you know what I'm talking about ;D hihi)
Hon har hunnit med mycket på cirka en månad! Hur ska detta sluta?
Fortsättning följer...

/ Ems.

Some sexy shit

Leave a comment bitch:

Give me your name, baby:
Remember me?

Your e-mailadress: (publiceras ej)


Din blogg, bitch:


What's on your mind, cutie?:

Bye sexy!
RSS 2.0