PIIIIIP 06.30

Uppe med tuppen imorse - dvs kl 06.30, jag börjar få in det där!
Iofs stiger jag upp ur sängen när några av mina vänner börjar jobbet,
men det är en annan femma! De har ju faktiskt valt själva att plåga sig med såna arbetstider ;)

Det blir bara längre och längre mail till och från Majsan på facebook,
blir alltid så himla glad när jag ser att jag fått mail från henne! Och få höra allt kul,
även fast hon inte berättar så mycket detaljer (mer smaskiga details majsan!), det
är mest jag som skriver om allt som händer här hemma i Sverige, haha!
Man får ju hålla vad man lovar ;) Känns skönt att veta att allt är bra och att hon har
så roligt att hon inte ens saknar Sverige(?!). Jag hoppas dock att du saknar oss, alla dina partyprinsessor, Majsan!



Festa lagom sexy, och använd ditt bortamatch-kit nu ;)
Love you!

/ Ems.

Some sexy shit
Jag har bajsat: Laaaampen

Hahahahahaha :D Jag far val forsoka battra mig da! ;)

Klart jag saknar mina sma prinsessoooooooor! Ni ar bast, och det vet ni! :) Hihi <3

2008-11-19 @ 02:44:25
Jag har bajsat: Gallanbrallan

Hihi yeah majsan! Vi saknar dig meeeeed! :D <3

2008-11-19 @ 12:00:33
Come and get me: http://gallanbrallan.blogg.se/

Leave a comment bitch:

Give me your name, baby:
Remember me?

Your e-mailadress: (publiceras ej)


Din blogg, bitch:


What's on your mind, cutie?:

Bye sexy!
RSS 2.0