Thank god it's friday

Idag är det freeedag! Och vet ni vad som händer då...?
Nej, det tror jag inte att ni vet.

Jag ska hem till min ena moster på födelsedagsmiddag.
Efter det får vi se vad som händer, beror på hur sent det blir och hur trött jag är...

Imorgon ska jag än en gång leta efter en ny bh.
Det är inte det lättaste när man har tuttar som är lika stora som två planeter.
Igår gav kärringen mig en jävla kärringbh, hallå?!
Jag är 19 inte 70 ffs!
"Aldrig i livet att jag tänker ta på mig den där!" sa jag och klädde på mig och gick.
Mer behöver ni inte veta.

Iaf... tillbaks till lördag.
På kvällen så är det party på gångavstånd för Saneras mamma som fyller 40! GRATTIS!

Åter till tvn och slappandet (ja, jag är fortfarande arbetslös, sorry Majsan!).
/ Slemmi.


Some sexy shit

Leave a comment bitch:

Give me your name, baby:
Remember me?

Your e-mailadress: (publiceras ej)


Din blogg, bitch:


What's on your mind, cutie?:

Bye sexy!
RSS 2.0