Dagen i korthet

Hem till kusin Nella, färgade hennes hår och därefter flätade jag det. 
Hon ska tydligen ut på krogen imorgon?! Får se hur det går med tanke på att hon just fyllt 17...
Därefter kom hennes kompis dit, jag hann leka lite med Kira innan vi sällskapade hem. Sedan middag, och det var ju meningen att jag skulle övningsköra lite efteråt, men hade verkligen noll lust med det... Så jag får ta igen det imorgon istället, halkbana snart ju ;)

Imorgon är det fredag. Skönt, skönt!
Nae, nu ska jag strax sussa. Godnatt!

/ Ems.

Some sexy shit
Jag har bajsat: Michaela

Halkbana är äckligt jävla kul :D

2008-10-03 @ 09:26:02
Come and get me: http://michaelastappe.blogg.se/

Leave a comment bitch:

Give me your name, baby:
Remember me?

Your e-mailadress: (publiceras ej)


Din blogg, bitch:


What's on your mind, cutie?:

Bye sexy!
RSS 2.0