Efterlängtat inlägg

Sanera, äntligen skriver jag ett inlägg. Som hon sa imorse (eller något); "Du har ju inte skrivit i din blogg! :O" Chockad var hon. Men nu så...

Dagen igår var inte rolig. Skittrött. Skitont i fötterna. Skitont i armbågen. Jävla cp...
Och idag började armbågen blöda. Skiiiiitbra.

Kvällen dock... Spenderades mestadels hos Sanera, hon taggade till rejält där på slutet. Visste knappt vad hon hette, ändå envisades hon med att dricka mer. Hon ville ju dricksällskapa med sitt objekt. Det nya objektet. Ni vet, vi tjejer brukar ju säga att vi inte vill bli sedda som objekt. Killarna verkar inte ha något val. Iaf inte när Sanera är i farten, no no! Se upp alla tatuerade/piercade hunkar där ute (eller ni behöver inte vara hunkar, har jag märkt...). Hon lyckas med allt. Om det finns en chans på miljonen att lyckas med någon sjuk jävla grej, då är fan hon den som alltid lyckas. Hennes hår luktade "rökdetektor" igår.

Ems: "Eh, nu blev det lite fel va? Du menar väl rökmaskinen på krogen igår? Detektor är ju något som upptäcker något..." Sanera: "Men HAHA nejjjjjjj! Det heter ju upptäckare... *helt övertygad* Ems: Asgarv...



Och... Det enda jag har ätit idag är lite västerbottenpaj och lite brie (bara ost?). Det var även ända gången jag lämnade sängen denna dag, för middagens skull. Förutom nu då, när jag lämnade den igen för datan.

Neeeee, tillbaks till tvn.
Min mage gör ont.
Jag svälter.
Mina ögon vill stängas.
Sovaaaa.

/ Ems.

Some sexy shit
Jag har bajsat: sanera

HAHAHAAHHAHAHAHAHAHAHAHA.alltså . är det så illa? NOMIS hahahahHAHAH

2008-10-05 @ 20:53:42
Come and get me: http://swandras.blogg.se/

Leave a comment bitch:

Give me your name, baby:
Remember me?

Your e-mailadress: (publiceras ej)


Din blogg, bitch:


What's on your mind, cutie?:

Bye sexy!
RSS 2.0