Fynd

Hittat någonstans i bloggvärlden (läs Saneras blogg...).

"så. slemmi. NEJ jag har inte duschat, har inte ens lämnat platsen du lämnade mig på (sängen, poooorrrr). har egentligen inte gjort ett jävla försök till ngt. typ. en sak . mohahah. mys var det ;)" / sanera.

Jävla snusktant.
Och inget sås sa jag. Okej jag är inte bättre själv, har fått av mig strumpbyxorna och trosorna(?), fast den här gången vet jag vart jag har gjort av de, Sanera, don't worry ;) Så långt kom jag, skulle egentligen duscha, men datorn var lockande. Plus att Sanera tvingade mig att skicka bilder. Gestapo. Gasar. Ner. Mig. Humor...........

Nae, nu ni era judar! Dags att tagga till. Det enda som har taggat till hittills är mina ben, trots att jag rakade de igår. Plus muffen. Vafan? Suck. Livet är hårt. Nej men som sagt... Måste. Lämna. Bloggen. Suuuuuuuuuuuuug. Kuk. Det. Gillar. Jag. Haha, nej usch. Jag är trött.

Min armbåge svider.

/ Ems.

Some sexy shit
Jag har bajsat: sanera

hahahahahahahahHHAHAHAHA nu sprutar ( inte kuken!) tårarna!!!!!!!!!!!!!!!

2008-10-04 @ 17:52:33
Come and get me: http://swandras.blogg.se/
Jag har bajsat: Gallanbrallan

HAHAHAHA.. fan hade hoppats på pip

2008-10-04 @ 17:53:48
Come and get me: http://gallanbrallan.blogg.se/
Jag har bajsat: sanera

hahahahahahhaahhahahahahhahahahah det vet jag. fick du inte nog i natt eller ;)?

2008-10-04 @ 17:57:32
Come and get me: http://swandras.blogg.se/

Leave a comment bitch:

Give me your name, baby:
Remember me?

Your e-mailadress: (publiceras ej)


Din blogg, bitch:


What's on your mind, cutie?:

Bye sexy!
RSS 2.0