Hangover

Jag är så bakis att jag sitter och lyssnar på musik från Disneyfilmerna Aladdin & Herkules. Illa. Riktigt illa. Fyfan vad jag är bakis. Och ikväll är det en liten släktmiddag här hemma. Hur fan ska detta sluta... Dessutom ska vi börja om ;) Party on, som vi brukar säga!!! Lämpmajsan & Partypilla taggar självklart också till, i Strängnäs dock ;) hahaha.... Det är alltid lika kul när man får ett sms från Majsan VARJE lördag/söndag: Hur mås det? Lämpat något? Hahahaha, okej lite internt.... (En lämp = en slampa)... Visst är vi roliga? ;)

Sanera (imorse): Alltså, jag kanske har ett nytt objekt (a) hihi, fast jag tänker inte säga vem för då blir det pinsamt...
Slemmi: *censur* ? (Sanera är tråkig, hon vill kalla honom juden men jag skriver censur)...
Sanera: Amen vafan! Är jag så förutsägbar?!

Nej, nu får det räcka. Sitter och skrattar för mig själv. Och för varje litet "ha-ha" så hurtar (gör ont på eng.) det så jävla mycket.... Ciao...

/ Slemmi.

Some sexy shit
Jag har bajsat: Lämpeeen

HAHAHAHA! :D Tycker det är ganska fyndigt faktiskt! ;) hahah LÄPM!

2008-10-12 @ 15:02:30

Leave a comment bitch:

Give me your name, baby:
Remember me?

Your e-mailadress: (publiceras ej)


Din blogg, bitch:


What's on your mind, cutie?:

Bye sexy!
RSS 2.0