Help

Vad ska man klä ut sig till på Halloweenfesten?! Help me! Sanera tror att hon vet vad hon ska vara redan, men jag ska inte avslöja det, so don't worry sexy hihi ;)

Förresten, på tal om Sanera. Imorse åkte hon till Schwiez, 6.40-planet om jag inte minns helt fel. Och hon var inte sen med att låta mig veta när hon var påväg till Arlanda. Ca. kl 4 på morgonen plingade det till i mobilen. Och sedan var jag klarvaken i minst en timme... Shit happens ^^ Och det mest klockrena var att hon skrev: "hoppas jag inte väcker dig nu", men det gjorde du, bus ;)

/ Ems.

Some sexy shit
Jag har bajsat: BINI THA GIRL!!!!!!!!!1

haha jo det var mig ett fyndigt rim! :D VAD KUUUUUUUUUUL!!!!!!!!!

2008-10-29 @ 12:31:48
Come and get me: http://hellokittysexypommeryprincess.blogg.se/
Jag har bajsat: Anonym

hahahah ville ju bara vara snll j8

2008-10-29 @ 22:23:51

Leave a comment bitch:

Give me your name, baby:
Remember me?

Your e-mailadress: (publiceras ej)


Din blogg, bitch:


What's on your mind, cutie?:

Bye sexy!
RSS 2.0