Hur gick det till?

Så. Jävla. Full.
Hur fan gick det till?
Tur att inte tändvätskan var där. Då hade det inte blivit någon fight för min del.
Jag var inte direkt i form, om vi säger så. Hahaha!
Däremot var det tändvätska på tåget in till staden...
Jävla utlänningsjävlar som sitter och fotograferar med mobilen. Det lilla äcklet hade till och med zoomat in på mitt ansikte, mellan tågsätena. Jävla-fucking-äckel säger jag bara.
Rusar fram till jäveln och skriker: "STOP TAKING FUCKING PICTURES OF ME!!!!!!!!"
Och där var scenen igång. Folk tittar. Jag är arg. Vad som helst hade kunnat hända. Jag var ju trots allt arg. Och som ni vet så är det ingen lek. At all. Ibland är det synd att man inte får bära vapen.

Men nog om det. (Sitter och brusar upp mig över hur folk beter sig när vi är vänliga och släpper in de i vårt land, suck!). Just det, kanske ska nämna att jag (eller rättare sagt, hans snälla kompis) fick honom att radera bilden. Lite (läs: extremt mycket) ilska från min sida och problemet var löst. Några väl valda sista ord till den snälla killen var: "Kan du svenska? Lite? Okej, lär din kompis det här; han är ÄCKLIG! Disgusting in english!" Och sedan gick vi av tåget. Tur. För den äcklige.

I alla fall. Min poäng med det här inlägget (som jag egentligen inte orkar skriva, fortf bakis!...) var att jag spydde imorse. You heard me. Jag spydde. Hur gick det till? Då vet man dock att man var en smula full kvällen innan. Efter 3 glas vin sluddrade jag på i 180, hur fan gick det till?

Poängen var därmed sagd. Godnatt.
/ Slemmi.

Some sexy shit

Leave a comment bitch:

Give me your name, baby:
Remember me?

Your e-mailadress: (publiceras ej)


Din blogg, bitch:


What's on your mind, cutie?:

Bye sexy!
RSS 2.0