Jaha

Alltså nej... Nu har jag dammsugit, plockat ur och i disk, och varit jätteduktig!
Men jag har inte hunnit duscha, klä på mig eller göra mig iordning på något sätt,
inte ens hunnit borsta tänderna! Och jävla fönstergubben kommer om en timme...
Ja, alltså jag fick ett "mission possible" idag av min mor:
Att öppna lokalen till en fönsternisse som ska laga en ruta(?) kl 12.
Nödvändigt, mitt på dagen liksom?! Folk (vi arbetslösa) är upptagna då...
Och alla vill ses, just idag! Stressar sönder :p

Tillbaks till duschen. Och stressen...
/ Ems.

Some sexy shit
Jag har bajsat: Michaela

Vad har hänt? :O

Dålig uppdatering?

Vad gör du min porris ? :D

JAG BÖRJAR BLI FUUUULLLLLLL!!!!

2008-10-24 @ 18:48:31
Come and get me: http://michaelastappe.blogg.se/

Leave a comment bitch:

Give me your name, baby:
Remember me?

Your e-mailadress: (publiceras ej)


Din blogg, bitch:


What's on your mind, cutie?:

Bye sexy!
RSS 2.0