Kira

Ska strax gå och hämta Kira. Stackars vovve, inte många som tar hand om dig...
Vi ska nog gå i skogen, det blir mysigt och det gillar hon jättemycket!

Igår åkte Lämpmajsan till eh... massa länder, för att senare stanna ett tag i Australien.
Hon kommer hem om tidigast tio månader(!). Herregud, vem ska man nu lämpa loss med?
Hon fick iaf ett kit av oss, "bortamatch", som jag hoppas hon har användning av ;)
Och broschen så att alla fattar vad det är som gäller, eller hur My?!
Och min kära vän Sanera åker till Schweiz imorgon i en vecka :O Antar att det inte blir nå party i helgen då, för man kan ju inte festa utan partyprincess-Sanera ;)


Hey sexy! Hoppas du och din kusin får en superkul vecka!

Nu ska jag hämta Kiratåbira. Sötis!
/ Ems.


Some sexy shit
Jag har bajsat: sanera

yeah du får sitta hemma medans jag utforskar schweiz krogar! moster har redan "hookat" upp oss med en amerikansk tjej som ska ta med oss ut! (a). ska dock upp 3 inatt. hahahaha. i'll be back. later.

love u <3

2008-10-27 @ 22:24:22
Come and get me: http://swandras.blogg.se/

Leave a comment bitch:

Give me your name, baby:
Remember me?

Your e-mailadress: (publiceras ej)


Din blogg, bitch:


What's on your mind, cutie?:

Bye sexy!
RSS 2.0