Onsdag

Idag var det lillördag. Det märktes inte...
Började morgonen (11.30) med en promenad hem till min kusin Nella. Hon låg som vanligt och sov men dörren var olåst så jag klev in. Tänkte att jag skulle ta med hennes hund Kira på en liten prommis och tänkte för mig själv att jag säkert skulle hinna tillbaks innan Nella hunnit vakna (hon sover ju jämt bort hela dagarna). Men jag skrev en lapp ändå, för säkerhets skull... "Hej, är ute med Kira. Ja, jag var här medan du sov, hehe... Puss Emmi". Lappen låg på vardagsrumsbordet precis brevid henne, så den skulle hon ju lätt se när (och om) hon vaknade.

Gick på den lilla prommisen i det underbara vädret. Får ett sms från Nella där det står: Ring mig nu. Vilket lät ganska allvarligt, men jag ringer glatt: "Heeej! Har du äntligen vaknat nu?" och får höra en hysterisk Nella i telefon: Snäääälla, snälla! Säg att du har Kira! Jag: "Men jaaa, kolla på bordet kanske?! Jag skrev ju en lapp..." Då hade hennes mamma varit påväg att ringa polisen för de trodde att Kira hade blivit stulen eller sprungit bort. Hahaha... Så går det när man sover bort hela dagarna!


Efterlyst med Hasse Aro. Grymt bra ;)

Men men, sedan blev det övningskörning med mor min. Och efter det har jag umgåtts med Danbanan, vi kollade på Efterlyst såklart. Och nu ska jag gå och lägga mig... Är dödstrött! Godnatt.

/ Ems.

Some sexy shit

Leave a comment bitch:

Give me your name, baby:
Remember me?

Your e-mailadress: (publiceras ej)


Din blogg, bitch:


What's on your mind, cutie?:

Bye sexy!
RSS 2.0