Skrämmande

Läste nyss Aftonbladet (från igår) där de, på sista sidan, frågar 5 olika personer; "Är det okej att använda ordet blatte?" Och en invandrare svarar: "Nej, blatte är ungefär lika illa som ordet invandrare".

Skämtar hon med mig?! Jag håller med om att man kanske inte behöver använda ordet blatte, men det finns väl ingen negativ klang i ordet invandrare? Vad fan är dom då? Vad ska vi använda för ord? Det kommer sluta med att det blir förbjudet att använda något ord alls och de kommer börja kallas "dom där". Är det bättre, eller?! What? Nu får de fan ta och ge sig! Upprörande!!!!

Och en annan sak som min syster påminde mig om igår; jag kan inte Sveriges nationalsång. HERREGUD! När jag insåg att det faktiskt var så (ja, jag försökte mig på att sjunga den) så blev jag så jävla irriterad och upprörd så det finns fan inte. Hur fan kan en svensk unge aldrig fått lära sig Sveriges nationalsång?!?!?! FÖR ATT VI ALDRIG FÅR SJUNGA DEN!

Vad är det för jävla trams? Rasistiskt?! IN MY ASS! Det är i så fall mer rasistiskt mot oss svenskar att inte låta oss sjunga den! Alla andra länder får sjunga sin nationalsång, men vi svenskar - vi är ju rasister hela bunten. Nej nej, hur kan vi tro att vi ska få sjunga nationalsången? Det är ju omöjligt, alldeles för rasistiskt! FAN vad jag blir upprörd av det här. Kan någon tala om för mig på vilket sätt, vart någonstans i sången, vem har kommit på - att Sveriges nationalsång inte får sjungas längre för att den är rasistisk?


6 juni är Svenska flaggans dag och Sveriges nationaldag, glöm förfan inte det!

Du gamla, du fria Du gamla, Du fria, Du fjällhöga nord
Du tysta, Du glädjerika sköna!
Jag hälsar Dig, vänaste land uppå jord,
Din sol, Din himmel, Dina ängder gröna.
Din sol, Din himmel, Dina ängder gröna.

Du tronar på minnen från fornstora dar,
då ärat Ditt namn flög över jorden.
Jag vet att Du är och Du blir vad du var.
Ja, jag vill leva jag vill dö i Norden.
Ja, jag vill leva jag vill dö i Norden.

 Jag städs vill dig tjäna mitt älskade land,
din trohet till döden vill jag svära.
Din rätt, skall jag värna, med håg och med hand,
din fana, högt den bragderika bära.
Din fana, högt den bragderika bära.

Med Gud skall jag kämpa, för hem och för härd,
för Sverige, den kära fosterjorden.
Jag byter Dig ej, mot allt i en värld
Nej, jag vill leva jag vill dö i Norden.
Nej, jag vill leva jag vill dö i Norden.


Lär er nationalsången nu! Over and out.
/ Ems.

Some sexy shit
Jag har bajsat: Michaela

Det är så jävla sjukt!

Jag mår toppen :D



Nu ska vi sjunga lite tycker jag!

DU GAAAAMLA DU FRIIIIA <3

2008-10-28 @ 15:29:39
Come and get me: http://michaelastappe.blogg.se/

Leave a comment bitch:

Give me your name, baby:
Remember me?

Your e-mailadress: (publiceras ej)


Din blogg, bitch:


What's on your mind, cutie?:

Bye sexy!
RSS 2.0