Sorry

Haha, sorry mickis! Vet att uppdateringen inte har varit på topp!
Jag var också en smula full igår, och en smula bakis idag. Bara en smula.
Men jag dör snart. Så jävla fucking trött.
Men Majsan sexyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyy...

CIAO, SEXY LÄMP! KOMMER SAKNA DIG AS HELL! <3
Kommer följa vartenda steg på resdagboken, hoppas fan att du uppdaterar ofta
och att du inte utelämnar alla smaskiga detaljer om alla dina bravader ;) hahaha!
See you when you get home! Eller kanske tidigare... ;)

Nej, för fan. Godnatt nu alltså. Jag somnar....
/ Ems.

Some sexy shit
Jag har bajsat: Michaela

Haha ;D hörrö ge mig mysis blogg så jag kan kolla. Och vart fan ska hon?! :O <3

2008-10-27 @ 14:24:02
Come and get me: http://michaelastappe.blogg.se/

Leave a comment bitch:

Give me your name, baby:
Remember me?

Your e-mailadress: (publiceras ej)


Din blogg, bitch:


What's on your mind, cutie?:

Bye sexy!
RSS 2.0